استقلال موزیک :: استقلال موزیک

استقلال موزیک

ساخت وبلاگ

امکانات وب

آشنایی با جنسیس G70

جنسیس به عنوان بخش لاگژری خودروسازی هیوندای با ارائه خودروهای G80 و G90 جای پای خود را در بازار باز کرد، حال وقت آن رسیده که چالش جدیدی برای رقابت با سری 3 بی ام و، آئودی A4 و مرسدس کلاس C را شروع کند.

در هفته گذشته جنسیس از G70 در کره رونمایی کرد, اما طبق شنیدها فعلا خبری از فروش در ایالات متحده نیست, و احتمالا به سال آینده موکول خواهد شد. مانند رقبای آلمانیش جنسیس در G70 سعی کرده المنت های خودروهای قبلی خود را برداشته و در ظاهری فشرده تر عرضه کند. اما باید منتظر ماند و دید که آیا در این سگمنت شلوغ بازار موفق خواهد شد و یا خیر؟ در اخبار امروز به آشنایی با جنسیس G70, رقیب بی ام و سری 3 خواهیم پرداخت.

Résultat de recherche d'images pour "G70"
علارقم شباهت ظاهری G80 و G90 , هیوندای جنسیس سعی کرده G70 ظاهری خوش استیل تر به نسبت پیشینیان محافظه کارش برخوردار باشد. جلو پنجره G70 بسیار شبیه آئودی است ولی بطور کلی نمای جلویی خودرو به گونه است که انگار خودرو چهره خود را درهم کشیده تا ظاهری خشن تر به خود بگیرد. در G70 جنسیس سعی کرده با کشیده تر کردن کاپوت, کوتاه تر کردن صندوق عقب و خروجی های اگزور بزرگتر ظاهری اسپورت تر به خودرو بدهد.
 

 

 

قرار است G70 با سه پیشرانه مختلف عرضه می شود, 2 موتور بنزینی و یک دیزل, که به احتمال خیلی زیاد موتور دیزل در ایالات متحده ارائه نخواهد شد. اولین پیشنهاد جنسیس موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ است که توان خروجی اش 248 اسب بخار و گشتاورش 352 نیوتن متر است, دومی موتور 3.3 توین توربو 6 سیلندر است با توان خروجی 365 اسب و گشتاور 510 نیوتن متر و در انتها موتور دیزل قرار دارد, با ظرفیت 2.2 لیتر, توبوشارژ و 4 سیلندر, که می تواند 200 اسب بخار قدرت و 440 نیوتن متر گشتاور تولید نماید.

Résultat de recherche d'images pour "G70"

طبق اعلام جنسیس در بین گزینه های بالا G70 با پیشارنه 6 سیلندر سریعترین است و می تواند صفر تا صد کیلومتر را در 4.7 ثانیه طی کند و به حداکثر سرعت 257 کیلوکتر بر ساعت برسد, به نظر می آید این پیشرانه دقیقا همان موتوری است که بر روی G90, G80 اسپرت و کیا استینگر نصب شده, شباهت های استینگر و G70 به همینجا ختم نمی شود و به نظر می آید هر دوی این خودروها بر روی یک پلتفورم ساخته شده اند. جنسیس تنها یک پیشنهاد برای گیربکس به خریداران ارائه می کند, 8 سرعته اتوماتیک, اماخریداران می توانند مابین دیفرانسیل های RWD یا 4WD یکی را انتخاب کنند.

خوشبختانه دوستداران این برند کرده ای می توانند به راحتی می توانند برای اجاره اولین نسل خودرو جنسیس در شهر های تهران و کیش اقدام کنند؛ برای اجاره این خودرو در تهران و کیش می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

استقلال موزیک...
ما را در سایت استقلال موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ممود بازدید : 480 تاريخ : 27 اسفند 1397 ساعت: 2:34

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :